Pages

Wednesday, September 20, 2017

Terma & Syarat Di An-Wardrobe

1) An-Wardrobe akan mempamerkan gambar-gambar produk seperti keadaan yang sebenar untuk kesenangan anda dalam memilih. Walau bagaimanapun, kebarangkalian terdapat sedikit perbezaan dari segi warna yang dipamerkan disebabkan oleh pencahayaan. An-Wardrobe akan cuba lakukan yang terbaik.

2) Tempahan  dibuat secara manual dengan whatsapp ke nombor yang tertera “+60199178190” dengan menyatakan kod produk.

Click the link 👇 http://AnWardrobe.wasap.my/

3) Sila pastikan Tuan / Puan memberi maklumat dengan tepat semasa membuat tempahan, bagi mengelakkan kesilapan. Kami tidak bertanggungjawab diatas kecuaian Tuan / Puan.

4) Pembayaran hendaklah dibuat melalui Maybank2u atau mesin CimbClicks. Sila pastikan Tuan / Puan menyimpan resit bayaran sebagai rujukan untuk masa hadapan.

5) Pembayaran yang diterima sebelum jam 3.00 petang akan dihantar pada hari yang sama. Manakala pembayaran yang diterima selepas jam 3.00 petang akan diproses pada keesokan harinya. 
Tiada penghantaran dilakukan pada hari jumaat & sabtu dan cuti umum.

6) Barangan akan sampai ke tangan pembeli dalam tempoh 1-2 hari waktu bekerja selepas tempahan dibuat dan pembayaran disahkan.

7) Penghantaran menggunakan khidmat POSLAJU. Kami menjalankan perniagaan ini secara profesional.

Jom jom pakat like page saya An-Wardrobe
Kita pakat support, follow n share page ni !

https://www.facebook.com/anwardrobe.official/

Terima Kasih.

#peniagalama #bakalmunculkembali #ladiesblouse #supportkawankawan #blouse #longsleeve #muslimah #bajuperempuan #kotabharu #bajuwanita #bajumurah

Terima Kasih.

No comments:

 
Blog Design by Ammupappa